برگزاری آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم در سالن همایش رافت

آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم در سالن همایش رافت
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

همایش 24 مشهد : آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم و چهارمین جشنواره یاریگران زندگی با حضور سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت و سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی  در مخل سالن همایش رافت مشهدبرگزار شد.

آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم و چهارمین جشنواره یاریگران زندگی با حضور سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت و سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت و سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: یکی از رویکردهای مهم در حوزه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی، برنامه ریزی و اجرای فعالیت های ترویجی و فرهنگی است.

وی افزود: جشنواره نوجوان سالم به منظور ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش رفتارهای پرخطر، سوء مصرف مواد و آسیب های اجتماعی، افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان برگزار گردید.

وی ادامه داد: فعالیت های جمع آوری شده و ارسالی از مدارس در سطح منطقه و استان مورد داوری قرار گرفته و اکنون سه اثر از هر رشته به تفکیک جنسیت و مقطع تحصیلی مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

سلطانی بیان کرد: اهم قالب این جشنواره درمقطع ابتدایی شامل نقاشی ، انشاء و در مقطع متوسطه اول و دوم گرافیک ، مقاله نویسی ، ایده پردازی ، عکاسی ، روزنامه دیواری ، فیلم سازی ، نرم افزار و چندرسانه ای ،بازی های رایانه ای ،موشن گرافی ، معرفی و خلق شخصیت های کارتونی بود. در بخش ابتکارات نیز همکاران می توانستند در قالب های الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس، محصولات و منابع کمك آموزشی و فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی، پروژه های ابتکاری پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی و اقدام پژوهی
در این جشنواره شرکت کنند.

پیام بگذارید